kjøpsbetingelser

gpunkt.no sender kun til adresser i Norge (fastland)

Alle forsendelser sendes via Bring eller Posten Norge.

Vi har fast fraktpris på alle bestillinger uansett vekt og mengde på Kr 98,-

 

Du er selv ansvarlig for at din kontaktinformasjon er korrekt.

når du registrerer en brukerkonto på vår nettside ber vi deg om å fylle ut all nødvendig informasjon.

Dette gjelder også hvis du bestiller uten bruker på vår hjemmeside.

 

Hvor er pakken din?

- Pakkesporing
Alle pakker som blir sendt fra oss er merket med et sporingsnummer slik at du kan finne ut hvor pakken befinner seg i Postens systemer. Pakkens sporingsnummer finner du på leveringsbekreftelsen og dukker opp på din side dersom du handlet med innlogget profil. Gå inn på www.posten.no, skriv inn sporingsnummeret på pakken og følg med på hvor ordren din befinner seg.


- 2-5 dagers leveringstid (husk at juletider og andre helligdager kan påvirke leveringstiden)


uavhentet pakke :

Om pakken skulle forbli uavhentet ved ditt lokale postkontor og den blir sendt i retur til oss vil dette medføre gebyr på Kr 350,- 

Dette er for å betale for våre omkostninger ved retur og behandling.


  

Angrerett

 

Alle kunder har etter Norsk lov 14 dagers åpent kjøp, dvs returett. Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Etter 14 dager kan kjøp ikke heves

 

Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten gjelder for varer og for enkelte tjenester. Angreretten kan bortfalle i visse tilfeller, disse er spesifisert i siste avsnitt. 

 

Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid (max 14 dager). Eventuell returforsendelse må betales av deg. Returpakken må ha sporingsnummer.

Vi har risikoen for transporten tilbake til oss, forutsatt at produktene som returneres er forsvarlig emballert.

 

Angreretten gjelder ikke hvis embalasje/forsegling er brutt ! varen MÅ være ubrukt å sendt tilbake i nøyaktig samme stand som den ble motatt grunnet hygeniske årsaker.

 

Før en returnering av en eller flere varer kan ta sted må du kontakte oss om problemet via E-post eller Telefon. Om du har fylt ut returskjema før du evnt har kontaktet oss vil søknaden ikke bli behandlet. Du skal ikke utfylle returskjema før du har opplyst oss om problemet.

 

 

Dine rettigheter ved feil og mangler (Reklamasjon)

Dersom produktene har mangler eller feil kan du etter omstendighetene kreve retting, omlevering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves. Mangelen må være vesentlig før heving kan foretas. Reklamasjon må skje innenfor rimlig tid.

Feil eller mangel påført av deg vil ikke bli erstattet.

 

Synlige feil: Anmerket på utleveringsbilag når du mottar varen, hvis du mottar varen hjemme hos deg. Skaden skal meldes til vår kundeservice umiddelbart (telefon 907 18 159 eller e-post gpunkt@fantasyimport.no). Ta alltid bilder av emballasje og produkt som du sender til oss på gpunkt@fantasyimport.no. Hvis du hentet varen på postkontoret, eller mottok pakken som pakke på døren, må du melde fra på utleveringsstedet, fylle ut en skademelding og levere inn det skadete produktet med emballasje. Når du får kvittering på dette sender du en e-post til oss på gpunkt@fantasyimport.no med denne kvitteringen og bilder av produktet og emballasjen.